zondag 27 april 2014

Hollen door de Bollen

Op 27 april ben ik naar Lisse gegaan, vlak bij de Keukenhof.
AV de Spartaan organiseerde een hardloopwedstrijd. Heerlijk zo dicht bij huis en ik had wel zin om weer eens 10 km te lopen. Was al weer lang geleden.
Het was druk in de buurt van de Keukenhof, maar je kon er prima parkeren.
Eerst even m'n startnummer ophalen.
Omkleden en toen naar de start.

Gelukkig niet zo heel druk en je had alle ruimte om te starten en te lopen.
De route ging langs prachtige bloemenvelden. Veel was al uitgebloeit, maar er was ook nog voldoende moois te zien. Een prachtige route.
De laatste 2 km. was nog even zwaar.
We gingen een bos in en daar waren wat slinger paden en heuveltjes.
Ik had een heel lekker tempo, maar dat ging er nu toch wel een beetje uit.
Het laatste stukje naar de atletiekbaan van de Spartaan.
Leuke finish, met muziek werd je binnen gehaald. Erg leuk.









Ik heb heerlijk gelopen en de route was leuk.
Na die tijd nog even koffie gedronken in de kantine,
waar ik Ronald en Astrid van AVH nog tegen kwam.
"Hollen door de Bollen" is erg leuk en zeker voor herhaling vatbaar.

Met 51'30" toch nog 10de geworden, van de 104 vrouwen. Wel weer tevreden mee. Lang geen p.r., maar ik zit nu in een afbouw fase en heb niet veel getraind.
 

Website: http://www.spartaan.net/joomla/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten