zondag 15 december 2013

AVH

Wat is AVH?
Dit is de atletiek vereniging van hoofddorp.
Ik loop al maanden te dubben.
Ik train bij de zaterdaggroep, maar dat is eigenlijk alles. Voor de rest is er niets. Ik train daarnaast op zondag, dinsdag en donderdag helemaal alleen. Dit begint me na al die jaren een beetje op te breken. Ik zoek andere mensen om samen mee te trainen. 
Via, via ben ik op een woensdagavond eens mee gaan trainen op de baan bij AVH. Dit vond ik enorm leuk.
Afgelopen woensdag heb ik weer mee getraind. Ze doen een warming-up, loopscholing en als hoofdprogramma een lekkere interval training. Daarna weer een gezamenlijke cooling down.
Deze trainingen vind ik erg leuk. Ik ben dus ook lid geworden van AVH.
Je krijg zoveel meer voor je geld. Ze trainen op de woensdag, zaterdag en op zondag kan je een duurloop doen met anderen. Deze duurlopen worden via mail geregeld.
De mensen bij AVH zijn erg vriendelijk en je hoort er meteen bij. Alsof je al jaren lid bent.
Ik voel me enorm op mijn plek, wat ik bij de zaterdaggroep niet meer heb. Daar is teveel kliekjesvorming en daar wordt de sfeer bepaalt door anderen. Heel jammer. Je hoort er bij, of je hoort er niet meer bij. Dit is afhankelijk van baan, geld, kleding en populariteit. Zo niet, dan negeren ze je en hang je er maar bij.
Ik dacht dat het aan mij lag, maar bij nader inzien, ben ik niet de enige en ligt het niet aan mij.
Alle twijfels en onzekerheid van afgelopen maanden zijn nu weg en ik ga aan een nieuwe leuke periode beginnen. Ik heb er weer enorm veel zin in. Jacqueline bedankt!!!!
Ik blijf voorlopig nog wel op de zaterdag bij m'n oude groepje lopen, want ik heb er ook veel leuke loopmaatjes. En per 1 januari is er een verandering, dus misschien dat de sfeer dan nog iets veranderd. Ik kijk het nog een jaartje aan en dan zie ik wel.
Ik hoef nu door de weeks nog maar 1 keer zelf op donderdag een interval te trainen.
Voor de rest is het gezellig met anderen.
Hopla, laat 2014 maar komen!!!!!!! Ik ben er klaar voor. 

AVH
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten