zaterdag 11 januari 2014

2014

Het jaar 2013 achter mij gelaten met heel veel mooie evenementen.
Ik wil in 2014 weer een aantal doelen nastreven.
Mijn eerste doel, de eerste boscross is al geweest. Met een leuk groep #loopmaatjes van de AVH naar het A'damse bos geweest voor een boscross van 5,6 km. Heel zwaar, maar zo onwijs leuk.
Mijn tweede evenement staat morgen op het programma, Egmond. Dit jaar geen p.r. mogelijk, maar een opbouwende trainingsloop.

In plaats van 4 marathons ga ik er dit jaar maar 2 lopen. Mijn 8ste marathon ga ik in april in Rotterdam lopen.
En dan......... dan komt mijn mooiste doel van 2014,............ de New York Marathon in november.
Dat wordt mijn 9de marathon.
Verder nog heel veel leuke loopjes, zoals Egmond, Schoorl, CPC, Wieringermeertrail, enz. enz.
Ik zie wel wat het jaar brengt.
Ik wil na de NY marathon me meer gaan toeleggen op de 5, 10 en 21 km. Ik wil zo graag wat meer snelheid creƫren en onder de 50 min. lopen en onder de 1.50 lopen. Dus na november weer veel leuke uitdagingen.
Het wordt een super leuk jaar!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten