zaterdag 25 januari 2014

Tja, wat zal ik zeggen

Als je een e-mail krijgt met de mededeling dat je niet meer welkom bent op de zaterdagen trainingen (waar je altijd zo voor stond), dan komt dat wel heel hard aan. Vol ongeloof en veel verdriet kreeg ik deze melding via een schandalige onbeschofte e-mail, van mijn "trainert". Wat een "loser" zeg.
In een reply kreeg ik verder geen antwoord meer en ik moest het er mee doen. Heel onbeschoft hoe je als vuil, al die maanden wordt behandeld. Dit zegt wel genoeg van de persoon in kwestie.
In eerste instantie was ik heel boos en kon ik het gewoon niet geloven.
Ik heb heel verstandig de eer aan mezelf gehouden, hoe moeilijk dit afgelopen jaar ook was.
Nu 2 weken later lach ik er gigantisch om.Wat een zielig clubje, met vele meelopers.
Dit gaat niet meer over hardlopen, maar over vriendjes en "hoe diep je arm er maar in zit". 
Ik ben blij dat ik een andere weg ben in geslagen, want ik hou van sport en mijn hardlopen, en..... met echte enthousiaste welgemeende trainers. Echt super.
Mijn enthousiasme voor dit hardlopen en om andere te stimuleren voor evenementen is me dus fataal geworden.
Je mag binnen een commerciƫle organisatie niet enthousiast zijn en anderen meenemen naar evenementen. Prima, ik ben er klaar mee en ik ga mijn eigen weg, met andere spontane enthousiaste hardlopers. Mijn ergernissen zijn gelukkig weg en ik heb nu zoveel plezier met het hardlopen, met heel veel leuke #loopmaatjes.
Wat een super leuk club is AVH. Daar had ik veel eerder moeten gaan lopen.
Eindelijk waardering voor hetgeen waar je voor staat: "hardlopen", en niets anders. Samen leuke dingen doen. Oh wat heb ik het leuk.
2014 kan voor mij nu al niet meer stuk!!!!!!
Nu ontdek ik pas mijn echte hardloopvrienden.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten